Dag 8: Bye Vegas!

8 oktober 2022 - St. George, Verenigde Staten

Vanmorgen pas rond 8.30 opgestaan. Daan en ik zijn samen gaan ontbijten zodat Fred en Romi nog even rustig aan konden doen. Hoe leuk het ook is om deze roadtrip met z'n vieren te doen, uiteindelijk zitten we toch constant op elkaars lip en zijn er soms wel wat irritaties onderling. Daar heb ik met Daan over gesproken en het is goed om af en toe, waar mogelijk, op te splitsen. Niet iedereen staat elke ochtend vrolijk op (behalve ik natuurlijk  😋).

Vandaag zijn we de Strip weer op gegaan. Gisteravond hadden we al gezien dat je in hotel Caesars Palace, gelegen midden op de Strip, heel veel winkels hebt. Gisteravond waren die helaas al dicht. Dus vandaag nog even terug gegaan. Dat hotel is echt bizar. Ze hebben straatjes gecreëerd waarbij het lijkt of je in een Italiaanse stad loopt met een avondhemel.

20221006_210415

Er was een winkel, Urban Necessities, waar ze honderden sneakers hadden, vooral veel Nike (Air Jordan). Wel allemaal hele dure modellen, van 200 tot duizenden dollar.

20221007_113655

Rond het middaguur vertrokken richting St. George, onze tussenstop voordat we morgen naar Bryce Canyon gaan. Onderweg waren er wegwerkzaamheden waardoor we er iets langer over deden. Ook reden we een andere tijdzone in want ineens versprong de tijd naar een uur later. We schelen nu 8 uur met Nederland ipv 9 uur 😊.
Het landschap ging van woestijn naar rode bergketens. Mooi!

20221007_13055920221007_14011720221007_15122220221007_151703VideoCapture_20221007-195148VideoCapture_20221007-195106

Het motel is eenvoudig maar prima. Met z'n vieren in één kamer.... 😁
Hapje gegeten bij de Taco Bell, voor fastfood een goede keuze. Daarna heeft Daan ons afgezet bij een klein winkelcentrum met een Ulta. Dat is een beauty winkel waar blijkbaar allemaal merken verkocht worden die niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Romi wordt hier helemaal gelukkig 🥰
Wel spannend om Daan alleen te laten rijden. Hij is een grote jongen maar je weet maar nooit hahaha
Hier nog even een foto van de lucht vanavond.  Super mooi! 😍

20221007_191100

In het hotel gaan we vroeg slapen, want morgen vroeg op, dan hebben we een hele lange dag voor de boeg!
Welterusten allemaal!

1. Eline:
    8 oktober 2022
    Zo weer even 4 dagen bij gelezen 😊 Leuk hoor die verhalen, en ook echt zoals het is. Het lijkt me een zeer bijzondere trip ❤️💋
  2. Peter:
    8 oktober 2022
    Met een extra uur tijdverschil soort van 25 uur in een dag. Das dan letterlijk een lange dag.
    Maar je bedoelt vast anders.
    Waar gaan jullie morgen naar toe. Grand Canyon?
  3. Anouschka:
    Nee eerst naar Bryce Canyon 😀
  4. Ruud:
    8 oktober 2022
    Ben blij voor jouw dat het weer wat rustiger is