Eerste dag: Amsterdam-San Francisco

1 oktober 2022 - South San Francisco, California, Verenigde Staten

Onze eerste vakantiedag!
Vanmorgen op tijd op gestaan om de laatste dingen in te pakken, de koelkast leeg te maken en het vuilnis weg te gooien. Het is lang geleden dat we met z'n vieren op vakantie zijn gegaan en dan ook meteen voor 17 dagen! Om 9 uur met de auto naar Wil gereden die ons op Schiphol heeft afgezet bij vertrekhal 2.

20220930_091843

Ik had me mentaal voorbereid op ellenlange rijen maar tot mijn verbazing stond er buiten in die tent helemaal niemand! Uiteindelijk waren we om klokslag 11 uur klaar met bagage afgifte, security en paspoort scan. Op naar de Starbucks!☕️
Nog anderhalf uur ontspanning met een koffietje en wat lekkers en gelegenheid om nog wat shops af te gaan. Romi wilde nog graag een draadloze koptelefoon maar helaas, degene die ze graag wilde was uitverkocht🤷🏼‍♀️

20220930_124200

Uiteindelijk gingen we een uurtje later dan gepland de lucht in (vliegtuig nog niet schoon, koffers nog niet aan boord), maar wat is een uurtje op een vlucht van zo'n10 uur 😁
Fred en Daan op een plek met extra veel beenruimte en Romi en ik daarachter, prima! Wifi aan boord voor de kids en verder prima afleiding door films, muziek, boeken, tijdschrift.
De turbulentie die we onderweg hadden was zachtjes gezegd niet fijn en ik heb Romi's hand flink fijn geknepen. Maar uiteindelijk viel het allemaal best mee en landden we om 00:31, oftewel 15:31 lokale tijd 🙂
Na de douane de koffers opgehaald en hup naar de autoverhuur. We hadden een fullsize SUV gehuurd....wát een bak kregen we mee: een splinternieuwe Nissan Armada. Ik wilde er graag als eerste in rijden hahaha.

IMG-20220930-WA0008

Eerst richting een t-mobile shop voor een prepaid data sim voor de mifi router. Daarna door naar onze eerste AirBnB, gelegen in een voorstadje van San Francisco. Even opgefrist en daarna in de buurt bij een In-N-Out Burger restaurant wat gegeten 🍔🍟🍔🍟.

20220930_192854

Ik hoefde zelf niks meer want in het vliegtuig hadden we al heel wat te eten gehad.

We wilden eigenlijk meteen de stad in maar we waren allemaal behoorlijk moe dus het was goed zo. Nog wel gelachen toen Daan een geel pepertje opat....

IMG-20220930-WA0012

ik denk dat hij een liter drinken nodig had om het een klein beetje blussen. 🤣🤣
Nog even door een mega grote Target supermarkt gegaan en terug naar de AirBnB. Het is nu 21 u en het lampje gaat nu toch echt wel uit.....(6 u NL tijd).

Welterusten!

1. Mikkie:
    1 oktober 2022
    Leuk Nous! Heerlijk om jullie op deze manier te kunnen volgen 😍😘 veel plezier.
  2. Corine:
    1 oktober 2022
    Veel plezier, leuk om te lezen xx
  3. Natasja Meeuwissen:
    1 oktober 2022
    Superleuk om jullie zo te kunnen volgen!